Lyrcs nenekku pahlawanku-My ouma Guardian Heroes lyrics

Sabtu, 21 April 2012 0 komentar
My ouma Guardian Heroes lyrics

Ek eerlik bely
Ek kry seer
Hoekom seer jy my
Hoekom ontkoppel myself
Gelukkig was daar my ouma
Ouma het vir my gesê
Dat wanneer die val van die
Sal groei tot tien duisend
Verw:
Ek doen nie menangisimu huhuhu nie
Ek kan nog steeds lag hahaha
Selfs al is jy het my seer
Ouma stewig



fer wat menangisimu huhuhu het
Beter vir my lag hahaha
Selfs al is jy ver weg van my
Ouma sterk sterk
Wil jy dit om te weet
Wat seer
Het jy al ooit deur 'n by gesteek
Dit is meer sê hy
Ag, my ouma my held
Nasehatiku voortduur
Dat wanneer die val van die
Sal groei tot tien duisend
Terug na Verw:
Moenie huil nie vir my huhuhu
Hoe beter jy lag hahaha
Ek gaan nie weg van jou
My ouma het vir my gesê een van die skole
"Roep vir tuk wat huhuhu
Hoe beter jy lag hahaha
Ek gaan nie weg van jou
My ouma het vir my gesê een van die skole
ek ek
Terug na Verw:

0 komentar:

Posting Komentar

 

©Copyright 2011 oLin Nurcahyani | TNB